pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

Reklāmas avīze

Ja informācija, kuru jūs vēlaties pasniegt potenciālajiem klientiem ir tik plaša, ka nevar salikt vienā reklāmas sludinājumā, tad viens no risinājumiem ir reklāmas avīze. Šādas reklāmas avīzes par atsevišķu samaksu ir iespējams arī ar reklāmpasta starpniecību, izplatīt kopā ar citām avīzēm vai žurnāliem, ja jūs vienojaties ar to redakcijām/izdevniecībām.
Mēs piedāvājam izveidot jūsu reklāmas avīzes dizainu, vai veikt maketēšanu, kā arī nodrukāt to.

Ar reklāmas avīzes maketēšanu saprot darbu kopumu, kur pasūtītājs iesniedz gatavu dizaina šablonu, kurā jāizvieto teksti, tie jānoformatē atbilstoši paraugā esošajiem lielumiem, fontu stiliem, jāieliek foto un attēli, fotogrāfijām tiek veikta apstrāde. Maketēšana ir, kad nekas dizainiski jauns netiek izdomāts, tiek ievēroti noteikti dizaina kanoni.

Savukārt, ar reklāmas avīzes dizainu saprot - noformējumu no "nulles" - respektīvi sākotnēji izveido dizaina šablonu, kuru vēlāk piepilda ar saturu - tekstu un attēliem, ko iesniedz pasūtītājs.

Dizaina šablona izveides pamatelementi -

* avīzes formāts (lielums, lappušu skaits);
* avīzes nosaukuma / virsraksta dizains pirmajai lapai;
* krāsu izvēle;
* avīzes sleju kompozīcija - sleju skaits un izvietojums;
* virsrakstu noformējums; rakstu hierarhijas vizuālais noformējums;
* teksta formatēšana - fonti, kernings, izmēri, stili, sadalījums pa slejām un nosacītiem vizuālās uztveres laukumiem, utt.;
* fotogrāfiju un tekstu izvietojums, utt.

Izveidotu dizaina šablonu izmanto arī turpmākajos avīzes numuros.Taču preču reklāmas avīzes no tipiskajiem laikrakstiem atšķiras ar lielāku elastību dizaina noformēšanā un atkāpēm no pirmā avīzes šablona, jo visu vizuālo noformējumu nosaka reklamējamāspreces fotoattēls, apraksts, informatīvās daļas garums, akcijas preču skaits utml. mainīgi lielumi. Tāpēc, runājot par reklāmas avīzēm, visbiežāk tiek izvēlēts noteikts nemainīgo lielumu skaits - piemēram, avīzes nosaukums / virsraksts pirmajā lapā, fontu, to izmēru, krāsu izvēle, dizaina elementu izveide (piem., kā tiks noformēta akcijas prece) utml. lietas, kas vizuāli visvairāk ietekmē sasaisti ar konkrēto izdevumu. Reklāmas avīzes izveidē var balstīties uz firmas zīmolu, ja tāds ir.

Avīzes drukā uz plāna papīra, taču reklāmas avīzes vienmēr ir biezākas, nekā mums visiem pierastie laikraksti. Reklāmas avīzes drukā uz biezāka papīra, jo:

1. tām visbiežāk ir abpusēja pilnkrāsu druka ar bagātīgām ilustrācijām, lielu fotoattēlu skaitu, lieliem krāsu laukumiem, jāvelta uzmanība tam, lai lapas otrā pusē esošie attēli nespīdētu cauri;
2. tās izplata tirdzniecības vietās un ir pakļautas "nevīžīgākai ekspluatācijai" (nedaudz biezāks papīrs);
3. tās izplata kopā ar produktu paraugiem, preci, paredzētas, lai klients aizved mājās un izlasa.

Kontakti

SIA B-STYLE
GSM: 26577855, 28310079
e-pasts: info@logotype.lv
http://www.logotype.lv/rekavizes.html
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas