piektdiena, 2011. gada 10. jūnijs

Reklāma Liftos

Kā jau Jūs zināt, katrs reklāmdevējs cenšas izvietot tādu reklāmu, kuru bieži redzētu un kurai pievērstu uzmanību. Reklāmas tirgus piesātinātība ar standarta reklāmas formām ir izraisījusi reklāmu efektivitātes pazemināšanos. Šajā sakarā mēs priecājamies Jums piedāvāt reklāmu izvietošanu liftos.

Neatkarīgi no sociālā statusa, vecuma, ienākumu līmeņa aptuveni 60% pilsētas iedzīvotāju regulāri izmanto pasažieru liftus (vēl 40% lieto liftus periodiski). Lifta aptuvenā noslodze diennaktī ir līdz 300 braucieniem, tā kā mūsu piedāvājums aptver vairāk kā 1000 liftus, tas nozīmē, ka mērķauditorijas reklāmu skatījumu skaits pārsniedz 9 miljioni mēnesī. Šādas reklāmas efektivitāte ir lielāka par reklāmu televīzijā, nemaz nerunājot par reklāmu presē un tā tālāk. Šobrīd neviens no reklāmas nesējiem pilsētā nespēj nodrošināt tik augstu skatījumu skaitu.


Kur slēpjas lifta reklāmas panākumu noslēpums?

Idejas pamatā ir dziļš psiholoģiskais aspekts – informācijas uztveršan slēgtā telpā. Daudzi no mums liftā nokļūst transam līdzīgā stāvoklī, rodas bezpalīdzības un iekšējā diskomforta sajūta, tieši šāds "lifta stāvoklis” kļuva par iemeslu, ka liftu kabīnēs tika izvietoti paneļ, kuros parādās stāvs, spoguļi un visbeidzot arī reklāmas sludinājumi. Viens no iemesliem, kādēļ reklāma liftos ir tik efektīva, ir tas, ka cilvēks atrodoties liftā izjūt mazāku diskomforta sajūtu lasot šādu reklāmu.

Kādas īpatnības ir reklāmai liftos?

1. Kontakta noturība ar reklāmas auditoriju;
2. Bieža reklāmas ziņojuma atkartošanās;
3. Kontakta ilgums.

Reklāmas ziņojuma kontakts ar mērķauditoriju ir kā minimums 2-4 reizes dienā. Kontakta ilgums ir kā minimums 15 sekundes, kas pat pie neilga ekspozīvijas perioda ļauj sasniegt rezultātu – klients pieņem lēmumu par pirkumu.


Ryerson Polytechnical Institute (Toronto) mārketinga nodaļa sadarbojoties ar Capilano College (Vankūvera) ir veikuši pētījumu,kura rezultātā ir pierādījies, ka:

1. 94% aptaujāto respondentu pievērš uzmanību reklāmai liftā;
2. Daudzstāvu māju iedzīvotāji ik dienas liftā veic vidēji 4 braucienus;
3. Katrs mājas iedzīvotājs pieņem vidēji 2 apmeklētājus nedēļā;
4. 87% respondentu atbildēja, ka viņi ar interesi iepazīstas ar informāciju, kura ir izvietota reklāmas stendā liftā.


Reklāmas stenda priekšrocības.

1. Liela auditorija;
2. Reklāmu nav iespējams nepamanīt;
3. Sniedz iespēju veikt gan lokālas, gan liela mēroga reklāmas kampaņas;
4. Noturīgs kontakts ar reklāmas auditoriju.


Reklāma, kas nodrošina kontakta biežumu, ļauj ātri saņemt atsauksmes. Tas ir īpaši svarīgi tādos gadījumos,kad nepieciešams īsos termiņos panākt preču zīmes atpazīstamību vai operatīvi informēt patērētājus par tādām akcijām kā atlaides, izpārdošanas, īpašie piedāvājumi un tā tālāk.

Reklāma liftos – pareiza izvēle!
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas