pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

Reklāmas stendi

Reklāmas materiāli izstādēm

Piesaistīt, ieinteresēt un noturēt klientu!
Viens no veidiem kā efektīvi attīstīt savu biznesu ir piedalīšanās izstādēs. Tā ir brīnišķīga iespēja ne tikai parādīt savu preci vai iepazīstināt ar pakalpojumiem, bet arī paaugstināt uzņēmuma prestižu klientu un konkurentu acīs.

Ļoti svarīga sastāvdaļa, lai nodrošinātu veiksmīgu piedalīšanos izstādē, ir efektīva komunikācija ar auditoriju, kura pilnā mērā ir atkarīga no poligrāfijas produkcijas. Lielos izstāžu centros ir ļoti liels skaits uzņēmumu un katrs vēlas izcelties uz pārējo fona.

Kā „nepazust” starp konkurentiem un piesaistīt savam stendam lielāku uzmanību?
Viens no galvenajiem veidiem kā noformēt izstādes stendu ir izdales materiāli, jo tieši tie ir galvenais saziņas posms starp izstādes apmeklētājiem un Jūsu kompāniju.



Raksturīgākās poligrāfijas produkcijas īpašības:

1.Kvalitatīvs saturs
Vairākums uzņēmumu dod priekšroku tradicionālam veidam kā prezentēt savu kompāniju. Piemēram, būvniecības uzņēmumu stendus parasti rotā rasējumi, objektu fotogrāfijas, celtnieki ķiverēs vai vienkārši firmas logotips. Izcelties uz šāda tipa stendu fona var, ja izmanto citu pieeju. Būvniecības uzņēmuma klientam vairāk interesē gala iznākums, nevis pats process – laimīgi māju īpašnieki un apmierinātu klientu smaidošās sejas – tas pārliecina vairāk par būvbedrē stāvošiem smaidīgiem celtniekiem. Šis risinājums būs piemērots arī izstādes materiāliem – to vajag ņemt vērā pasūtot brošūras, bukletus un skrejlapas.

2.Oriģināls dizains
Lai izstādes laikā piesaistītu potenciālo klientu, izstādes materiāliem jābūt ne tikai unikāliem satura ziņā, bet arī dizainam ir jābūt augstākajā līmenī. Neparasts un interesants dizains izstādes apmeklētājos rada vēlmi paņemt materiālu rokās, aiznest to mājās un parādīt draugiem un paziņām (t.s. otrā līmeņa auditorijai). Variantu kā izveidot šādus izdales materiālus ir ļoti daudz, bet visiem viņiem ir jābūt ar individuālu pieeju uzņēmumam. Piemēram, tas var būt nestandarta materiāls, nestandarta formas vai arī kreatīvs dizains. Ja runa iet par materiāliem ar vairākām lapām (brošūras, katalogi, gada pārskati), tad īpaša uzmanība tiek veltīta vākam.

3. Funkcionalitāte
Atšķirībā no vāka kataloga vai brošūru iekšlapu saturs vairāk atbild par funkcionalitāti. Veidojot bukletus, brošūras, katalogus, noformēšanas elementi ir mazāk svarīgi nekā ilustrācijas un teksti, kas vairāk informē par uzņēmuma piedāvāto preci vai pakalpojumu.

4. Stimuls patērētājam
Kad tiek plānoti izdales materiāli izstādei, ir svarīgi saprast un atcerēties:

* Funkcionalitāte ir vajadzīga ne tikai priekš uzņēmuma, bet arī priekš klienta.
* Izstādes apmeklētāji mājās aiznes lielu daudzumu materiālu.
* Tikai visnoderīgākie materiāli netiek izmesti ārā, bet tiks atstāti redzamā vietā.

Ja cilvēkam rokās nonāk reklāmas materiāls, bet viņš vēl nav izlēmis kļūt par produkcijas vai pakalpojuma lietotāju, ir svarīgi dot viņam papildus stimulu paturēt bukletu vai katalogu pie sevis. Par šādu stimulu var kalpot jebkura noderīga informācija – piemēram, tabula dažādiem aprēķiniem, pamācība, noderīgas rekomendācijas utt. Protams, šādai informācijai ir jāatbilst uzņēmuma specifikai.

P.S. no tā cik pārdomāti poligrāfiskie risinājumi, ir atkarīgs cik veiksmīgi būs pavadīta izstāde.

http://www.logotype.lv/index.html
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas