pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

Bukletu izgatavošana


Pēc tam, kad izstrādāts firmas stils, nodrukātas veidlapas, ir īstais laiks sakārtot cenu lapas un izveidot informatīvos materiālus. Ja Jums ir nepieciešami drukāti reklāmas materiāli, bet nav nepieciešami tik plaši kā brošūras vai katalogi, tad bukleti būs vispiemērotākais risinājums. Buklets ir kā zelta vidusceļš starp skrejlapu un brošūru.

Piedāvājam izveidot dizainu un nodrukāt ofsetdrukā abpusējus pilnkrāsu A4 un A3 formāta bukletus. Tā kā bukletam ir jārada respektabls iespaids, tad iesakām izmantot drukai glancētu papīru 150-250 g/m².

Bukleti ir viens no reklāmas visizplatītākajiem poligrāfijas izstrādājumiem. Tie ir neaizstājami izstādēs un prezentācijās. Bukleti ir savā ziņā līdzīgs informācijas nesējs kā skrejlapas, taču atstāj respektablāku iespaidu.

Bukleti sniedz iespēju ērti un pārskatāmi informēt potenciālos un esošos klientus par jūsu kompānijas darbības veidiem, precēm un pakalpojumiem.

Pilnkrāsu drukā veidotas A4 cenu lapas un reklāmas bukleti jūsu klientiem sniedz gan vizuālo baudījumu fotogrāfiju veidā, gan informāciju, kas izraisīs interesi par reklamēto preci vai pakalpojumu.


Reklāmas dizains veicina uzmanības piesaistīšanu, demonstrē preces funkcionalitāti, atklāj reklamējamās preces konstruktīvās un tehnoloģiskās īpatnības. Ņemot vērā šo ietekmēšanas spēju, ir jāsaprot, ka profesionāla un pārdomāta pieeja reklāmas dizaina izveidē ir svarīga. Ar reklāmu piesaistītā uzmanība nekavējoties tiek novirzīta uz produktu. Ja reklāma ir slikta, tāds pats iespaids veidojas arī par preci. Tādēļ ir svarīgi veidot individuālu dizainu, kas balstīts uz firmas korporatīvo stilu, nevis izmantot gatavus šablonus un uzticēt dizaina izstrādi profesionāliem dizaineriem, nevis studentiem...

Galvenais dizaina izstrādes likums vēsta, ka bukleta dizainam jāpatīk nevis tikai pasūtītājam un dizainerim, bet galvenais ir, ka tam jāpatīk potenciālajam preces / pakalpojuma pircējam!

A4 formāta reklāmas lapu un bukletu veidi

1) Standarta reklāmas lapa bez locījumiem, formāts A4 – izvietojums horizontāls vai vertikāls. Pārsvarā izmanto produkcijas cenu lapu veidošanā ar maziem fotoattēliem, vai arī, ja vēlas izcelt kādu produktu, kuram samazinot foto, vizuāli zūd estētiskais baudījums.

Tāpat iesakām šāda veida reklāmas lapas veidot precēm, kur nepieciešams radīt izpratni par preces lielumu un nozīmīgumu. Vienā reklāmas lapas pusē izvietojot preces fotogrāfiju tuvu tās oriģinālajam lielumam un lapas apakšējo daļu veltīt, piemēram, preces tehniskajai specifikācijai, galveno pozitīvo īpašību uzskaitījumam utt. Otrā lapas pusē var izvietot sīkāku aprakstu, vairākas fotogrāfijas, kuras demontrē preci darbībā, cilvēkus, kas lieto šo preci.

2) A4 buklets - salocīts uz pusēm – izvietojums horizontāls.

Šāds izvietojums ir ērts, ja nepieciešams vizuāli sadalīt informāciju – piemēram, uz 1. vāka daļas liekot lielu preces fotogrāfiju, nosaukumu, iekšējā atvērumā izvietojot paplašinātu preces aprakstu, tehniskās īpašības, tabulas, grafikus utml., aizmugurē tiek izvietota informācija par to, kur iespējams iegādāties šo preci, piebraukšanas shēmas, kontakti utt.

Šādu izvietojumu lieto arī, ja A5 formāta skrejlapā neietilpst visa informācija vai arī A5 formātā izvietojot visas fotogrāfijas un aprakstus, fotoattēli ir pārāk sīki un neizteiksmīgi. Šāda izvietojuma priekšrocība ir tas, ka iespējams ērti izvietot šādus bukletus standarta stendos un bukletu turētājos.

3) A4 buklets – locīts 3 daļās – visbiežāk izplatītākais bukletu veids.

Ļoti bieži šo bukletu veidu izmanto pakalpojumu reklamēšanai - 1. priekšējā daļā tiek izvietota viena centrālā bilde, nosaukums un īss pakalpojuma nosaukums, atvēruma 3 daļas tiek veltītas pakalpojuma aprakstam, otrā pusē – 1 daļa aprakstam, 1 daļa kontaktiem.

Preču reklamēšanai atvērumā izvieto vairāk vizuālo informāciju, zem fotogrāfijām izvietojot īsus aprakstus un cenas. Atškirībā no A4 reklāmas lapām bez locījumiem, šis bukleta veids sniedz iespēju veidot vizuāli interesantākus risinājumus, ja izvietojamo preču skaits ir neliels.

Šāda izvietojuma priekšrocība ir tas, ka iespējams ērti šādus bukletus nosūtīt pa pastu standarta C65 aploksnēs.

4) A4 buklets – nestandarta locījumi. Cenu aprēķinā jārēķinās ar to, ka par nestandarta pēcapstrādi būs jāmaksā papildus summa atkarībā no locījumu skaita un to novietojuma.

5) Nestandarta izmēra / formas buklets. Cenas tiek aprēķinātas individuāli atkarībā no izmēra, tirāžas un pēcapstrādes (piem. izciršana), kā arī no dizaina sarežģītības. Skatīt paraugu pdf formatā 4 daļīgam bukletam - 4 daļīgs buklets.
A3 formāta bukleti

Uz A3 formāta bukletiem izvieto plašākas produktu / pakalpojumu grupas reklāmu. A3 bukletus pārsvarā loka uz pusēm, tā lai salocīta veidā būtu A4 formāts. Šādus bukletus drukā, lai klients varētu mājās nesteidzoties iepazīties ar jūsu piedāvātajām precēm / pakalpojumiem, tāpēc cieniet klienta laiku un izvietojiet bukletā patiešām noderīgu informāciju!

Bukleta izmēru jāizvēlas tā, lai izvietojot visu tekstuālo un grafisko informāciju, bukletā nebūtu tukšu laukumu, kā arī nerastos iespaids, ka bukletā viss ir burtiski „saspiests”. Kompaktums, pievilcīgs dizains, vienkāršība, lieliska informācijas vizuālā uztveramība ir galvenās veiksmīga bukleta īpašības.



Dizaina pakalpojumi: Līgumcena. Reklāmas lapu, A4 un A3 formāta bukleta dizaina cena atkarībā no dizaina sarežģītības var mainīties, piem. ja bukletā nebūs fotogrāfiju, tad cena būs zemāka, jo nebūs nepieciešama fotoapstrāde, bet, ja bukleta izveides procesā jāpārzīmē n-tie firmu logotipi uz vektorgrafikas formātu, vai nepieciešams izgriezt no fona daudzām fotogrāfijām detaļas, tad summa var pieaugt atkarībā no nepieciešamā laika patēriņa. Tāpat, ja nepieciešama fotogrāfēšana, vai fotogrāfijas no mūsu fotobankas, cena par dizainu tiek aprēķināta individuāli.



Kontakti

SIA B-STYLE
GSM: 26577855, 28310079
e-pasts: info@logotype.lv
http://logotype.lv/druka/bukleti.html
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas