pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

Reklāma žurnālos

Reklāmu izveide publicēšanai avīzēs un žurnālos

Vēlaties izvietot jūsu uzņēmuma reklāmu vai pasākuma reklāmu avīzē vai žurnālā?

Ja jūs saņemat izdevīgu piedāvājumu publicēt jūsu uzņēmuma reklāmu avīzē, žurnālā vai izziņu katalogā, bet nevēlaties izsviest naudu vējā, tad jums jāpasūta gaumīgi noformēts reklāmas laukums. Izziņu katalogi, redakcijas arī piedāvā izstrādāt jūsu reklāmas laukuma dizainu, taču, jāņem vērā, ka liels darbu apjoms rada steigu. Jūs neapmierina sasteigti risinājumi? Bet varbūt jūs vēlaties, lai jums tiktu piedāvāti atšķirīgi risinājumi, citādā stilā noformēta reklāma?

Piedāvājam izveidot jūsu reklāmu:

* vadoties pēc jūsu firmas stila grāmatas; vienotā stilā ar iepriekš veidotajām reklāmām;
* atšķirīgā stilā (jāredz iepriekš veidoto reklāmu paraugi);
* tā var būt - maza, liela, melnbalta, krāsaina...

Kā izveidot veiksmīgu, uzrunājošu reklāmu presē?

1) Izvēlieties savai precei / pakalpojumam piemērotai mērķauditorijai interesējošu preses izdevumu. Nebūs svarīgi cik veiksmīga reklāma, vai cik ejoša prece, ja reklamēsieties avīzē vai žurnālā, kuru lasa cilvēki, kuriem šī prece / pakalpojums neinteresē vai nav nepieciešama, vai pieejama.

2) Izdomājiet svarīgāko informāciju, ko vēlaties pateikt - informāciju par jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem vai precēm, jo neviens nezin labāk par jums, kādas ir jūsu uzņēmuma prioritātes. Ievērojiet, ka informācijai jābūt pēc iespējas īsākai un konkrētākai! Mēģinot pateikt visu nebūs pateikts nekas..., jo, ja informācijas mazā reklāmas laukumā ir par daudz, tā kļūst grūti uztverama.

3) Parūpējieties. lai jums būtu pieejams nosūtīšanai dizainerim jūsu firmas logotips vai preču zīme vektorgrafikas formātā (*.cdr, *.ai, vai *.eps).

4) Izvēlieties pāris vizuāli pievilcīgākos jūsu preces attēlus vai tādus attēlus, kas raksturo jūsu uzņēmumu un tā sniegtos pakalpojumus.

5) Gadījumā, ja šādi attēli nav pieejami - pasūtiet fotosesiju vai arī lūdziet piemeklēt kādu fotogrāfiju, kas būtu piemērota.

6) Un pats galvenais - plānojiet reklāmu izveidošanu un iesniegšanu savlaicīgi!!!

Praktiski ieteikumi:

1) noskaidrojiet avīzes / žurnāla tirāžu, tās izplatīšanas reģionu, lasītāju demogrāfisko piederību utml. - tas palīdzēs noskaidrot, vai ar reklāmu, kas ievietota šajā avīzē/žurnālā jūs uzrunāsiet pareizo mērķauditoriju.

2) noskaidrojiet, kāds precīzi būs jūsu reklāmas laukuma izmērs - horizontālais, vertikālais izmērs milimetros, obligāti pārprasiet kurš no izmēriem ir horizontālais un kurš vertikālais - ņemiet vērā, ka reklāmas kopskats mēdz kardināli mainīties atkarībā no tā vai reklāmas laukuma formāts ir vertikāls vai horizontāls, un ja rodas nepieciešamība pārtaisīt reklāmu tādēļ, ka sākotnēji netika precizēti izmēri, tad tie ir papildus izdevumi.

3) obligāti jāzin vai reklāma ir paredzēta melnbalta vai divkrāsu (avīzēs mēdz būt melns+kāda konkrēta krāsa, kas ne vienmēr būs pieņemama, ja ievēro jūsu firmas zīmola vadlīnijas), vai pilnkrāsu, jo tas nepieciešams reklāmas maketa izgatavošanai.

4) noskaidrojiet precīzas tehniskās prasības maketu iesniegšanai - darbu iesniegšanas formātu - respektīvi kādā programmā sagatavotus, kāda formāta failus pieņem reklāmas izvietotājs, kā arī citas specifiskās tehniskās prasības, piemēram, specifiski krāsu profili, vai ir nepieciešams laukums apgriešanai, vai arī tiek iesniegts precīzs reklāmas laukums bez uzlaidēm).
Vai arī noskaidrojiet kontaktpersonu, kas var sniegt šo informāciju.

5) obligāti jāzin reklāmas maketa iesniegšanas datums un reklāmas publikācijas datums (mēdz būt svarīgi noskaidrot precīzi līdz kurai stundai).

6) Neaizmirstiet noskaidrot arī kā gatavais makets jāiesniedz - jānosūta uz e-pastu, jāuzliek uz ftp (nepieciešams noskaidrot pieejas paroli utml.), vai arī jāiesniedz fails uz CD.

7) vēlams pievērst uzmanību, kādas reklāmas atradīsies blakus jūsējai - lai nerastos ētiskas dabas pārpratumi, kā arī, lai varētu veiksmīgāk izcelt jūsu reklāmu uz citu fona (ja vienā lapā blakus atrodas vairākas reklāmas).

Ja informācija, kuru jūs vēlaties pasniegt potenciālajiem klientiem ir plaša, tad viens no risinājumiem ir reklāmas avīze. Šādas reklāmas avīzes par atsevišķu samaksu ir iespējams izplatīt arī ar reklāmpasta starpniecību, izplatīt kopā ar citām avīzēm vai žurnāliem, ja jūs vienojaties ar to redakcijām/izdevniecībām.



Darbu izmaksas - parasti līgumcena, kas atkarīga no reklāmas laukuma lieluma, idejām un fotomateriāliem, to kvalitātes.


Kontakti

SIA B-STYLE
GSM: 26577855, 28310079
e-pasts: info@logotype.lv
http://www.logotype.lv/zimesana.html
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas