pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

Reklāmraksts - labākais draugs jusu precei vai pakalpojumam!

Stratēģiski veidotam, kodolīgam, uzrunājošam - tādam jābūt reklāmrakstam, lai tas spētu piesaistīt auditorijas uzmanību.

Reklāmraksti drukātajos medijos sastopami jau kopš preses pirmsākumiem. Taču attīstoties medijiem arī reklāmraksti iet laikam līdzi, no preses pārceļoties uz internetu.


Kādas ir reklāmrakstu tendences un priekšrocības?

Reklāmraksts ir reklāmas veids, kurā kodolīgi, bet tajā pašā laikā pietiekami plaši auditorija tiek informēta par konkrētā uzņēmuma preci vai pakalpojumu un tā piedāvātajām unikālajām iespējām.

Parasti reklāmraksta mērķis ir uzsvērt produkcijas jaunumu, vai arī detalizētāk aprakstīt produkta īpašības un iespējas.

Reklāmraksti internetā.

Attīstoties mūsdienu tehnoloģijām, līdz ar to arī mediju videi, aizvien vairāk reklāmrakstu ir sastopami interneta portālos, tas tāpēc, ka interneta mediji sniedz reklāmrakstiem lielākas iespējas un dinamiskumu.

Reklāmrakstu svarīgākie faktori ir: lasītāji uzreiz rakstu var komentēt, izteikt savu viedokli par preci, pārsūtīt draugam, izdrukāt u.tt.

Tāpat reklāmrakstā esošā saite uz uzņēmuma mājas lapu lasītājam sniedz iespēju ielūkoties firmas mājas lapā, uzzināt par to ko konkrētāk, pasūtīt preci. Kā arī reklāmraksts sniedz labākus meklēšanas rezultātus, piemēram, Google meklētājā jo, meklējot kādu vārdu Google, atrastie rezultāti tiek sakārtoti pēc tā, cik daudz linku internetā ir uz konkrēto mājas lapu, jo tie ir vairāk, jo augstāk rezultātos mājas lapa atradīsies. Tas nozīmē - jo vairāk dažādos portālos ir ievietoti reklāmraksti uz jūsu mājas lapu, jo labāk mājas lapu varēs atrast Google. Šī iespēja sniedz uzņēmumam gūt lielāku atpazīstamību starptautiskajā tirgū, kas ir nozīmīgi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri nevar tērēt lielu budžetu reklāmām.

Pasaules prakse rāda, ka cilvēki aiz vien retāk klikšķina uz reklāmas baneriem, tāpēc reklāmraksts ir daudz veiksmīgāks reklāmas veids, jo, ja tas būs uzrakstīts saprotamā, interesantā tekstā, lasītājs to noteikti izlasīs.

Reklāmrakstam, lai uz to vispār uzklikšķinātu ir svarīgs pats virsraksts, tāpēc tam jāvelta īpaša uzmanība. Tāpat reklāmraksts ir daudz lētāks salīdzinājumā ar parasto vizuālo reklāmu, kā arī tajā ir iespēja iekļaut vairāk informācijas.

http://megastils.ucoz.lv/publ
Disqus Comments

Lapas Runā

Populāras ziņas